Friday

Life goes on!

Het is alweer een tijdje geleden... Excusé, still no internet. I've got some time on my hands now: mijn grote kleine broertje Hessel is gisteren gearriveerd in Berlin en ligt nog heerlijk te slapen ("Ik weet niet wat jij doet maar ik ga KEIlang uitslapen morgen!").

Vandaag heb ik een heerlijk dagje vrijgenomen om Berlin te enjoyen met broerlief. :) Ook een vriend van me uit Istanbul is in Berlijn deze week, dus dat wordt dikke Spaß.
Afgelopen weekend ben ik voor het eerst naar Berghain geweest: wat een héérlijke tent is dat! Het enige nadeel dat die club kent is de stempel: wat een klote-inkt, na vijf keer wassen en schrobben was dat ding er nog niet af! Maar verder, niets dan lof: een geweldig pand, ziek goed geluid, idem muziek, en superchille crowd! Held van de avond (of eigenlijk was het al dag) voor mij was Spencer Parker, die heerlijke plaatjes draaide in de Panorama Bar. Het was dan ook zondag 21.00 uur voor we naar huis gingen. Sommigen mensen hadden beter wat eerder kunnen gaan, zoals de spacende man in SM outfit die verward door de bosjes buiten Berghain liep en met steeds luider wordende stem riep: "Fuck me! Fuck me!"

Deze week was, naast werken, vooral bijkomen van het weekend. In een turkse toko - die zijn er in overvloed in Wedding - had ik van het weekend een kilo manti gescoord die ik lekker had klaargemaakt met vijf tenen knoblauch voor Carol, mijn voormalig roommie die op dinsdag avond mijn fiets keam terugbrengen. Maar helaas was de manti YUK! en voelde ik me een beetje schuldig haar dit eten te geven na een fietstocht van 50 minuten. Voor Hessel heb ik dan ook een goeie (lekkere) etensvoorraad ingeslagen bij de Aldi: twee tassen, een rugzak en een doos vol dropjes, kaas, brood, groenten, soep, pasta, rijst en natuurlijk yoghurt.

Wilde Woensdag was deze week gecanceld en gisteren kwam mein Bruder dus al. We zijn wat gaan eten in Simon Dach, met Akosua die moest lachen om Hessels naam ("What were your parents thinking? Coco and Hessel?") en na het eten wieder zu Hause moest. Hessel en.ik waren van plan naar Zur Wilde Renate te gaan, en hadden geen.fiets, dus begonen onze veldtocht door nachtelijk Berlijn, gewapend met flesjes cola met vodka (70 cl voor 3.99 bij Aldi) en Mate (1,50 op Warschauerstrasse).

Onderweg naar Wilde Renate maakten we een change of plans, en besloten naar About:blank te gaan op de Markgrafendamm. Dichterbij dus sneller partyen dachten we :)! Maar voor we hier dansjes waagden wachtte ons een blijde verassing! Door het missen van de Wilde Woensdag was mijn ontdekkingshonger niet gestild en.ik had zin om te junglen. Toen ik onderweg een gat in een muur zag moest ik dat natuurlijk even verkennen. Voor we het wisten stonden we ergen binnen, in een zieke lounge area, gevuld met banken, een bar, voetbaltafel, dansvloer, heerlijke technodeuntjes en mensen met rasta's, halfgeschoren hoofden, en tshirts met no respect erop, die zichtbaar genoten van dit alles:)! Ik raakte aan de praat met Vanessa, die me vertelde dat dit een priveparty was van een vrouw die net 51 (oid) was geworden en zwaar spacend stond te dansen. Elke donderdag kwam deze vriendengroep hier samen voor een fissa op deze vette lokatie en we waren meer dan welkom.
Uiteindelijk vervolgden we onze weg naar about:blank, waar donderdag Impulse avond is, meaning dubstep en DnB. Hier werd mij verteld dat Bristol the place to be is voor technolovers en werd Hessel voor de tweede keer die avond aamgeraden om toch echt maar Rugbyspeler te worden.
Na nog wat dansjes en drankjes vonden we het mooi geweest en besloten we naar huis te gaan, na eerst nog eem stop te hebben gemaakt bij de private party, waar we hebben getafelvoetbald tegen twee oude rebellen.
Al in de S41 besloten we toch anderswijs en als gevolg van die briljante ingeving ligt Hesseltje nu nog heerlijk te maffen op een Ikea Sultan binnenveringsmatras in plaats van op een luchtbed :).

De rest van het weekend is, zoals elk weekend ib Berlijn, nog totaal niets gepland. Heerlijk vind ik dat, niet weten waar je over een uur zal zijn, of met wie, niet vastzitten aan afspraken of planningen.

Heel veel liefs uit Berlijn,

Coco (en Hessel)


No comments:

Post a Comment