Saturday

Kreuzberg, Tresor, Watergate & Görlitzer Park

Sooo. Ik was zó blij dat ik een cardreader had gevonden: wat blijkt: dat frut ding heeft mijn geheugen kaart gemold en nu kan ik dus helemaal niets meer met mijn camera. GRR.

Dus maar weer een stukje schrijven... Ik ga proberen hem niet te lang te maken want eigenlijk zou ik nu aan mijn thesis moeten werken (SOG SOG...)

Donderdag had ik een afsrpaak met FIER management, het bureau waarvoor ik zou werken tijdens Fashionweek, en daarna heb ik even gemeet met Dean in het park. Ik moest even op hem wachten en terwijl ik lekker in het zonnetje zat te genieten op mijn bankje heb ik nog wat Kenyanen ontmoet die daar altijd chillen in het park. Later kwam ik erachter dat dit park (Görlitzer Park) bekend is om zijn drugsdealers, blijkbaar kan je er alle soorten (met name) wiet halen en wie weet wat nog meer :). 
Daarna ben ik de wedstrijd gaan kijken bij een vriend van Dean, die een (notabene italiaans!) barretje ownde en de tv buiten had gezet. Met een stuk of 20 duitsers en 1 italiaan heb ik de wedstrijd gekeken, en in halftime ben ik naar de Simon Dach strasse gefietst om wat Italianen te joinen voor de tweede helft, aangezien de Duitsers werden ingemaakt en de sfeer bij lokatie 1 er dus niet meer zo in zat xD.

Gisteren om 12 uur ben ik mijn contract gaan tekenen bij Zalando (WAUW wat een HUGE kantoor, echt het grootste wat ik ooit heb gezien.) en het was echt snik snik snik heet, dus daarna ben ik lekker gaan chillen op het dakterras in mijn bikini, met de tuinslang erbij om af en toe even lekker af te koelen :).

Om 18.30 ben ik Yasmina (die ik nog ken uit Istanbul) gaan meeten in Kreuzberg, een 'hipppppeee' wijk ten zuiden van waar ik woon. Hier wonen heel veel Turken en ik voelde me net weer een beetje in Istanbul :D. We hebben een HEEEERLIJKE wafel gegeten.. Yasmina had een combo met Rafaello en ik met kiwisaus, witte chocolade saus, blauwe bessen, aardbeien en chocolate sprinkles. YUM. Terwijl we bijkletsten wandelden we een beetje door de buurt en ondertussen nog een tussen stop gemaakt in het park waar we onze zonnebloempit verslaving weer even herleefden. Verder heeft ze me echt superveel tentjes laten zien waar je lekker en cheap kan eten, waar je zondag middag voor 9 eur tot 16.00 onbeperkt kan brunchen en chillen, en waar je goedkope (turkse) shizzle kan kopen :D. 

Je hebt hier btw vlakbij mijn huis een grote Kaiser's (supermarkt) die van maandag 7.00 tot zaterdag 24.00 open is :D Superrilekst :D

Daarna ben ik naar huis gegaan en rond 12 uur meette ik Danijela en Dominik (die ik had ontmoet bij Deadmau5) + vriend van Dominik + twee dudes uit Bogota om te gaan stappen. Danijela wilde ff Berghain checken omdat ze morgen weggaat maar daar werden we geweigerd, ook al zag ik er superhip uit met mijn waldomuts, zebra pants en neon adidas vest :D. We hebben toen de taxi genomen naar Tresor, echt een hele toffe lokatie, maar wel een doolhof, half onder de grond, met gangen, muren en open ruimtes met verhogingen en pilaren waar muziek werd gespeeld. De meeste tijd was ik hier in de 'kelder' waar de DJ draaide in een soort cel achter tralies en waar het vol hing met rook en verblindende flitsers waardoor ik echt meer dan eens tegen een muur of pilaar aan ben gelopen of gestruikeld over een verhoging. op zoek naar de trap xD. Uiteindelijk zijn Danijela en ik met Simon (een dude die we hadden ontmoet in Tresor) nog naar Watergate geweest, waar de muziek goed was maar het publiek wat minder maar alsnog gingen we lekker dansen :D. Jammer genoeg waren hier iets minder techno lovers en iets meer blije toeristen (yeah like me) die dachten dat techno muziek was om op te schuren?? en rond 6 uur had ik er genoeg van. ZIjn nog even buiten op de pier die bij Watergate hoort gaan chillen en wat gekletste met die mensen daar maar toen ik eenmaal zat was ik zo dood dat ik alleen nog naar mijn bedje wilde :)

Vandaag was het wederom SUPER lekker weer en bij een meer in de buurt was vandaag een gratis festival. Daarbij is hier in het weekend veel non stop open en heb je hier ook veel (kleinere) tentjes waar je vanaf 12 uur smiddags uit kan gaan en die ook buiten areas hebben, wat dus echt perfect was geweest voor vandaag. 

Maar helaaas, zuur zuur, ik moest aan mijn schooltje werken dus dat heb ik maar gedaan. SO proud of myself ehehhe..

Wafels :D

Hier ga ik SOWISO nog een keer eten :)

No comments:

Post a Comment